tiistai 15. maaliskuuta 2016

Ehkäpä

Jaahas. Olen ollut liian kiireinen ja liian väsynyt jakaakseni supermielenkiintoisia ajatuksiani liittyen itseeni. Mutta nytpä keväisen lämmin sää on aktivoinut minut taas jakamaan niitä kanssanne.

Liian väsynyt olin pitkittyneen flunssan vuoksi. Miten tylsää voikin olla päivä toisensa jälkeen siinä samassa kodissa, johon työpäivien aikana haluaa suunnattomasti päästä! Ihminen ei sitten koskaan ole mihinkään tyytyväinen. Liian kiireinen taas olin muutaman lapsiperhevierailun vuoksi. Ne eivät nimittäin rajoittuneet vain muutamaan tuntiin. Ne kestivät päiviä. Ja voi, kuinka minulla onkaan taas paljon uusia ajatuksia lasten kasvattamiseen liittyen. Olisin niiin mestari siinä!

Mitään kasvatettavaa meille ei kyllä edelleenkään ole tulossa. Ellei sellaiseksi lasketa mieheni huulilta kuultua vienoa ehkäpää. Sitä samaa ehkäpää, joka minun mielessäni on alkanut itää.

Ehkäpä me ryhdytään taas vauvantekopuuhiin. Ehkäpä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti