torstai 24. syyskuuta 2015

Mitä jos en olekaan raskaana


Olen kertonut raskaudestani vanhempiemme lisäksi muutamalle ystävälleni, joillekin tutuilleni, esimiehilleni ja tiimilleni. Olen varannut ajan neuvolaan ja jo käynytkin siellä. Olen perunut joitakin suunnitelmiani. Minulle on jo sijainen katsottuna. Olemme tehneet taloudellisia ratkaisuja.

Viime päivinä minulle on hiipinyt mieleen pieni ajatus siitä, että tämä kaikkihan on yhden vaivaisen raskaustestin varassa. Mitään muuta todistetta ei raskaudesta ole kuin se. Eikä sitä ole nähnyt kukaan muu kuin minä. Mitä jos se ei olekaan totta? Mitä jos minä en olekaan raskaana?

Mitä jos olisinkin joku hullu, joka kuvittelee olevansa raskaana ja kertoo siitä ympäriinsä ja laittaa prosesseja liikkeelle – ja muutaman viikon päästä paljastuu, ettei mitään raskautta olekaan. Mitä jos sittenkin vain kuvittelen kaiken…

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti