perjantai 25. marraskuuta 2016

Koiran kuolema

Meidän toinen koira on poissa. Se jouduttiin lopettamaan koiran elämässä pitkäaikaisen sairauden vuoksi.

Olen niin rikki.

Tuntuu, ettei voi olla mahdollista, kuinka paljon näitä luopumisia mahtuu muutamaan vuoteen. Olen parin-kolmen vuoden aikana menettänyt kaksi vauvaa, yhden läheisen ihmisen perheestä (ei kuitenkaan kuoleman kautta), kesäviettopaikan, kestänyt pahoja pettymyksiä työ- ja opiskeluprojekteissa, joihin olen panostanut valtavasti ja nyt tämän koiran, joka on jakanut koko aikuisikäni. Lisäksi on ollut vaikka mitä muuta stressiä.

En jaksa enää. Olen aivan turta. Vain suoritan asioita, joita on pakko.

En jaksa enää luopua. Milloin on lupa luovuttaa?

4 kommenttia:

  1. Voi kultapieni <3 Hurjasti voimia sinulle toivotan <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Niitä on tarvittu - ja jostain olen niitä myös saanut!

      Poista
  2. Toivottavasti uusi vuosi antaa sinulee kaiken sen takaisin, mitä 2016 otti pois! Hurjasti voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästä kauniista toivotuksesta! Sovitaan, että tämä on toivon vuosi 2017!

      Poista