perjantai 22. tammikuuta 2016

Uusi (seksi)vuosi

Olen ollut taas hiljaa vaikka kuinka kauan. En osaa sanoa miksi, sillä periaatteessa kuitenkin tykkään pitää blogia. Ehkä minä yritän tsempata. Tässäkin. Ihan niin kuin tässä ei olisi vähän tarpeeksi tsempattavaa vähän kaikilla muillakin elämän alueilla. Töissä pitää tsempata, että paikan saa pidettyä. Kotona pitää tsempata, että kämppä näyttää hyvältä. Liikunnassa pitää tsempata, että selluliitti lähtee liikkeelle. Perheessä pitää tsempata, että saa vanhemmille ja kummilapsille ja sisaruksille ja appivanhemmille ja vanhoille sedille tuotettua kaikkea hyvää ja kaunista ja yksinäisyyttä lieventävää. Kylppärissä pitää tsempata, että saisi edes välillä ajettua säärikarvat.

Makkarissa vasta pitääkin tsempata, jotta saa miehen pidettyä tyytyväisenä ja jälkikasvun alulle.

Miksei sitten saman tien voisi tsempata yhden pienen bloginkin kanssa. Minäpä tsemppaan!

Makkariin mennäkseni, on pakko kertoa, että olen keskenmenon jälkeen pidättäytynyt visusti seksistä ilman ehkäisyä. Lähinnä siis minä olen, koska mieheni olisi ollut valmiimpi "antamaan luonnolle mahdollisuuden". Minä en ole ollut. Olen jättänyt koko vauva-asian ajattelematta. Sängyssä se tietysti tarkoittaa sitä, että säädämme kondomin kanssa. En ole viitsinyt aloittaa hormonaalista ehkäisyä, koska olen siitä ollut nyt erossa jo kohta kaksi vuotta. Eihän sitä nimittäin tiedä, mitä sen vauvajutun kanssa vielä tehdään. Joka kerran mies kysyy, voisimmeko olla ilman. Joka kerran minun on sanottava, etten ole vielä valmis. Todella romanttista. Ja kiihottavaa. Ilmankos meidän makkari on ollut keskenmenon jälkeen lähinnä työtä ja nukkumista varten. Jos urbaaneja legendoja on uskominen, minä olen ihan kohta vaarassa menettää mieheni, joka ei jaksa tällaista naista kauaa, vaan etsii jonkun, joka antaa enemmän, useammin, vauhdikkaammin ja isommin.

Legendojen kertojille kuitenkin tiedoksi, että on olemassa myös tällaisia omituisia miehiä, joiden mielessä seksi ei ole jatkuvasti, vaan jotka käyvät töissä, nauttivat hyvästä ruoasta, pussailevat, ulkoilevat, sukuloivat, halivat, istuvat kynttilän valossa, urheilevat, tapaavat kavereita, käyvät kaupassa, huolehtivat arjesta ja rakastavat vaimoaan - oikeasti siis ilman jatkuvaa tarvetta panna jokaista vastaantulevaa naista.

Tästä vuodesta näyttää kuitenkin tulevan uusi seksivuosi. Olemme harrastaneet kerran seksiä ilman ehkäisyä - ja muutaman kerran ehkäisylläkin. En edes tiedä, mitä ajatella tästä kaikesta.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti